Sandra - Colins mamma

Mycket

Kategori: Familjeliv

Jag tänkte skriva igår men det hände mycket på jobbet. Det började med att jag kom dit och dom berättade att det hade kommit in folk genom "taket" på min avdelning igår natt. Tjejen som jobbade på våningen under hade sett folk ute mellan avdelningarna och hade låst in sig. Dom hade bankat på dörren. Polisen kom men dom hittade dem inte. Inatt gick alla inbrottslarm stup i kvarten så polisen kom men hittade inga inatt igen. Efter dom varit här så hände det inget mer. Skönt att dom kommer och skrämmer bort dom. De trodde att det var knarkare så skulle man se någon eller så skulle man låsa in sig och ringa 112 direkt eftersom man inte vet hur dom reagerar om dom blir upptäckt. Sen var det dött på jobbet inatt, alla sov efter tolv till morgonen.

När jag cyklade hem imorse trodde jag att jag skulle frysa ihjäl, det kalla vädret var vist ingen tillfällighet. Det var skräp över allt på gatorna i stan. Massor med max och mcdonlalsrester och papper överallt. Fult det är när folk skräpar ner efter sig.

När jag kom hem så hade Colin precis vaknat och låg och snackade: Hej hej, mama mama mama.. så stoppar man in nappen så säger han: Ush och spottar ut den. Sötnos <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: