Sandra - Colins mamma

Sista semesterdagen

Kategori: Familjeliv

Ja idag är det somsagt sista semesterdagen och jag vill hitta på något kul. Kanske vi åker till ockelbo? Jag ska kolla med mannen. Ska iallafall klämma en omelett. Jag skulle kunna leva på en omelett och två glas juice på en hel dag har jag märkt. Kanske man blir av med lite isolering för det behövs ju inte i den här värmen ;)

Igår var vi som sagt på komisarie späck, ja den var väldigt rolig. Men det var ADHD ljud och så högt att jag ville hålla för öronen hela tiden, men det var ju meningen. Efter det gick vi till olary´s nä vi är inge hungriga tänkte vi så vi pallrade oss upp till interpool och gjorde Mike och hans granne sällis. Jag åt kycklingfilé fylld med mozarella och basilika, grymt gott. Älsk åt scampi. Vi kollade sista matchen och under tiden kom det nåt dryg j! Så vi gick hem. Det var en tjej som skrek hela tiden, jag skulle aldrig i mitt liv umgås med en sån där ush!

Just nu ligger Colin och sover i soffan och jag surfar runt lite. Ska kolla resor, till nästa vinter ska vi till singapore, malaysia & thailand. Passa på innan Colin fyller två, det är ju lite plikt att se till att han kommer dit och hälsar på släkt när han har det där ( singapore ) jag tycker det är grymt Coolt och vill åka idag. Får jag inget jobb kanske jag flyttar dit. Skönt att slippa all vinter och allt :D Är lite smått förväntansfull på veckan också eftersom jag har fixat en grejj som jag hoppas blir av. Sen har jag ju sökt ett jobb som sista dagen var i fredags. Jag tror starkt att jag får det. Jag skrev så himmla bra och det passar mig perfekt.





Haha skitsvårt att få oss båda på kort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: