Sandra - Colins mamma

Soligt

Kategori: Familjeliv



Igår var det väldigt givande på hundkursen. Det känns som att det här kommer att gå jätte bra. Jag ska köra stenhårt med Ville nu, känns som det är nu eller aldrig. Ville ska bara vara hemma tills imorgon då ska han upp till torpet och leka av sig igen. Min farmor ringde igår och kolla igen att det var säkert att han kommer på lördag :)

När vi kom hem somnade Ville på stört. Han har sovit hela natten i vår säng. Colin har velat haft nappen ett par gånger annars så har det varit en okej natt utan lek liksom. Idag blir det nog en sväng till fjärran, sen har jag önskat mig en kväll med Christian och Colin med barnvakt. Hoppas det blir av för sen börjar jag jobba massor igen :( Ush längtar inte tillbaka. Hoppas verkligen jag får det jobbet jag sökt. Det känns faktiskt som att jag kommer få det :D

Colin ålar sig överallt. Han slår leksaker skithårt i golvet och ålar sig fram till tvn och diggar musik. Ja det är bara det och motorsport han är intresserad av? Kan sånt ligga i generna? Jag börjar faktiskt fundera på det eftersom han har varit lycklig till motorljud enda sedan han kom ut. Han viste ju direkt hur man rattade när han fick den till vagnen med, hm spännande. Jag tror iallafall stenhårt på att han blir F1 förare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: