Sandra - Colins mamma

SUR

Kategori: Familjeliv

Jag blir så arg på sånna IDIOTER som sitter och skriver samma mening massor med gånger. Nyss var det en person som påstod att det var första gången hon läste min blogg trotts att vi skrev till varandra för någon dag sen? Sånt blir jag så förbannad på jag är en seriös person som älskar att träffa nya personer och prata barn, men sånt här gör mig så less. Lika med så tjejer/pojkar som sitter och klickar på bloggtrafik och skriver samma sak och någon 30 årig ålderskriskärring som tror hon är modell? Jag är inte medlem på bloggtrafik för att prata med er utan för att jag vill snacka med andra mammor och trevliga personer.

Är du en av dessa? Låt bli att skriv! Jag har inte en blogg för att få massor med läsare och kommentrarer. Jag skriver för engen skull.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: