Sandra - Colins mamma

Svettas

Kategori: Familjeliv

Ja nu sitter jag och svettas på jobbet. Har en fläkt men den gör inte mycket. Det är rätt lugnt så jag passar på att surfa lite. Funderar på att sätta mig ute när viktoriafirandet är slut. Vet ni? Jag var ner och hämtade min dator och den funkar nu. Så jag ska sälja den och köpa en ny tänkte jag. Vi får se. Har gjort massor med viktiga saker idag. Var först och gjorde anmälan på moppen. Nu ska jag ringa 112 om jag ser den ute så skickar de en polisbil. Sen har jag ringt eckerölinjen och hört om bussarna och de kunde inte svara på hur bussarna går om man kan lämna bilbarnstolen i bussen mm. Sen har jag postat anställningsbevis, hämtat datorn och lämnat in vagnen. Vi åt på stan och sen har vi ätit lite glass och badat på balkongen. Underbar dag. Hade gärna gått och lagt mig nu. TÄNK PENGAR SANDRAH! Iallafall är jag glad nu. Känner mig rätt okej idag, bara en natt till sen en hel helg ledig. Undra om jag ska gå ner en trappa och kolla vem som jobbar där.

Förlåt alla som blir lidande av att jag är förvirrad. Gäller framför allt SOFI & TESS. Jag får sms ska svara men det kommer annat emellan. Det ska inte hända igen och hoppas att vi ses snart!



Colin och jag har hunnit varit och hälsat på Ville. Såg inte direkt ut som han var sugen på att följa med mig hem. Han reagerade inte ens på att jag gick :P Men imorgon är det kurs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: