Sandra - Colins mamma

Tropicanaland

Kategori: Familjeliv

Ärligt talat, hur många Gävleboor är det som kallar fjärran höjderbadet för sitt "nya" namn tropicanaland?! Iallafall har vi varit där så som alla andra dagar och myst. Jag frös och Colin älskade att bada. Vi stannade i två timmar. Kände att jag bara skulle må dåligt om jag somnade i solen. Nu ligger Colin och Ville och roar sig själva i soffan medans jag glor på datan. Ska ju ta en springtur senare men måste vänta tills Christian kommer hem. Ska nämligen intervallträna och det går inte med vagnen. Nu ska jag umgås lite med the family :)

Ps: Ska ta mer bilder nu. Jag har ju varit så noga att lägga in nya bilder varje dag men jag hinner inte nu när jag jobbar heltid och allt :P

Kommentarer

  • nathalie - gravid vecka 36 säger:

    Jaha det visste jag inte :P aja då får man en extra då:P

    2010-07-07 | 17:56:40
    Bloggadress: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här: