Sandra - Colins mamma

Bilder

Kategori: Familjeliv

Ja igår kväll tänkte jag att det blir till att skriva här i bloggen idag för jag har så mycket att skriva. Kul att man inte kommer ihåg vad man ska skriva då. Haha, skönt att det kanske blir ett kort inlägg nu då. Igår åkte vi iallafall till Jonas och det var trevligt och mycket gott fick vi att äta. När jag kom hem hade Christian gjort köttfärsbiffar i majonäs senapssås med pressad potatis, himmelriket? Javisst! Vi mös framför en dunderbra komedi och kniven mot strupen. Passade bra efter en lång dag. Bilder från igår:





Min lillebror David



Min lillasyster Jessica



Min alltid lika glada son

Idag vaknade vi nio, det behövdes. Gjorde oss klar och min farfar hämtade mig och Ville. Han blev frissad och vi åt frukost på IKEA, herre gud vilken fest. Tips från min frukost på ikea 10 kr och prinsessbakelse 5 kr kaffe till det som är GRATIS! Köpte en barnstol så att Colin kan sitta med oss när vi äter. Det är på tiden eftersom han numera ligger och tuggar nere på golvet när vi äter. Han gör lika oss, supersött.





Han blev så sommarfin min lilla söta hund. Han är hos oss ett tag nu. Han kanske går över till min farfar sen så han slipper vara ensam :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: