Sandra - Colins mamma

Bloggtorka

Kategori: Familjeliv

Halli hålla i bloggtorkan! Jag blir förvånad varje gång jag loggar in på bloglovin och det inte är ett enda nytt inlägg. Självklart föredrar folk att vara ute och fånga dagen när det är sommar och sol men jag älskar ju att läsa era bloggar. Jag försöker iallafall hålla lite uppdatering här i bloggen. Inte för att någon läser den. Typ 19 om dagen varav 11 bloglovin men det gör inget jag är glad ändå. Det är kul att läsa andra mammabloggar och det är kul när andra mammor skriver. Man börjar följa varandras bloggar och tillslut känns det som om man känner personen. Jag har en favorit blogg. Det är en stark tjej som har beräknat datum på min födelsedag:) hon skriver jätte bra och jag beundrar henne till tusen. Att göra det här som jag gör tillsammans med christian helt ensam är starkt. Jag hade inte varit lika stark som henne. Hon har iallafall låst sin blogg. Min första reaktion var NEEEJ JAG TILL GRINA! Jag förstår henne också. Önskar henne all lycka i framtiden. ( Meningen med det här meddelandet är inte att alla ni som läser ska leta upp hennes kommentarer och lista ut vem det är. Jag Vill inte att det ska få en negativ effekt om hon skulle låsa upp sin blogg) Nu sitter jag iallafall på jobbet skriver kanske mer sen.

Kommentarer

  • Jacqueline säger:

    puss på dig!

    2010-06-23 | 23:06:35

Kommentera inlägget här: