Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Inatt har Colin varit vaken ett par gånger men han har bara pillrat med sina filtar och nalle, pratat lite. Både Christian var alldeles för trötta för att ens försöka kliva upp. Det var jätte skönt att han inte åt något för det är inge bra om han börjar äta på nätterna. Han sov iallafall till kvart över tio och det behövdes. Stackars Christian ligger och sover som har haft 5 strulnätter den här veckan. Nu får han sova ut och jag med för den delen nu har jag långledigt och ska verkligen ta vara på den tiden (: Har superont i huvudet idag men mycket bättre än igår då mådde jag illa och kunde inte gå rakt. Varken jag eller C var hungriga så vi gick till stora max och han åt en paj och jag en hamburgare sen tillbaka. Skönt att komma ut lite sådär.

Igår gjorde mitt underverk stormsteg. Han har lärt sig gå bättre när man håller i händerna sådär som man gör. Sen älskar han att stå. Hälst står han i soffan och håller i sig i pappas axel och tittar på barnprogram som pappa så snällt visar honom. Nåt teletubbies liknande? Han stod med mig i soffan igår. Han står liksom och håller i sig i ryggstödet när vi kollar tv. Han står utan stöd försöker släppa men då rammlar han men han sätter sig på rumpan när han är trött. Jätte duktig. Igår stod han bredvid mig sådär. plössligt satt han sig och reste sig igen! :O Han är 5 månader och 1 vecka idag och kan redan resa sig? Iallafall tror jag att det bara var omedvetet eftersom han är så liten. Vi får se. Idag blir det en lugn dag ut och gå lite kanske får höra vad mannen säger när han vaknar :D



Kommer ståbilder lite senare :)

Meen hallå alla är det bara jag som bloggar nu för tiden? Jag saknar alla mammabloggar! Loggade in på bloglovin som bara visade ett dygn gammla inlägg. och TRE?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: