Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Vid halv tolv drog vi oss mot fjärran. Jag simmade lite och sen badade Colin. Vi badade i mini bebispoolen och då gick det mycket lättare. Vid halv tre kom Johanna, Jossan & Emil och var med oss till fem. Vi gick hem och lagade mat och sen somnade Colin med en flaska ersättning. Nu har jag handlat glass och duschat. Jag blev som vanligt bara lite rödflammig idag, tråkigt. Var ute i mer än fem timmar i solen och inte fått ett enda bikinimärke. Lite röd i ansiktet men ser ju bara ut som en pajjas. Åh guuud vad jobbig hon är som läspar på vm dryg att lyssna på...

Ska avsluta min dag med att säga GRATTIS till J som fått sin lilla sjukt söta bebis! Jag är så lycklig för hennes skull, han är jätte fin!



Colin mitt lilla <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: