Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Idag ska jag ringa barnens hus. Om en timme sådär. Höra om dom har vagnen på lager om inte hur lång leveranstid. Efter det ska jag gå ner till babyproffsen och höra om samma sak. Sen köper jag den där den finns eller där det är kortast leveranstid. Jag räknar förståss inte att den ska finnas inne eftersom det är en rätt udda färg, men jag vill ha den. Annars har vi vaknat sju. Upp och fixat iordning pojken och efter frukosten somnade han. Jag ska väl dricka min shake så jag är mätt innan Christian ska upp och göra god frukost till sig. Inte lika jobbigt då. Men han äter också shake ibland men inte samma sort som mig då. Han äter för att bli större jag mindre. Efter det ska jag platta håret, diska och plocka lite. Som vanligt.

 Ja fixa vagn och halv två är det föräldragrupp. Första gången och har inga förhoppningar. Önskar att det fanns någon i min ålder med som jag kunde bli tjenis med. Genom att ha börjat umgås med Gabbi och Tess hittar man nya folk hela tiden vilket jag tycker är superskoj.

Imorgon blir det nog en toppendag. Ska gå till pappa och fråga om jag får ha Jessica och David här över dagen ( två av mina småsyskon ). Då kan han lämna dom här på vägen till jobbet. Vi ska gå till boulongern och leka hela dagen tillsammans med Gabbi och Minna. På eftermiddagen ska jag träffa Johanna en sväng. Blir en bra dag. Som alla andra. I helgen ska jag bara umgås med familjen tänkte jag. Hitta på något kanske. Ska ta lite nya bilder idag med så det blir lite nytt här i bloggen. Eftersom jag inte har någon egen dator så tycker man oftast att det blir lite krångligt att lägga in bilder flera gånger om dagen som tidigare.

Ha en bra dag för det ska jag :)

Kommentarer

  • micaela-mamma till Måns säger:

    Jätte härlig färg =)



    Jag har inte planerat så mycket, har en schema nu på 2 veckor som jags ka följa och efter det börjar jag emd vanlig mat igen men hoppas dock att mitt sötsug är borta, sen blir det mia promenader som vanligt =)

    2010-06-02 | 10:28:11
    Bloggadress: http://majjssan.blogg.se/
  • Frida & William säger:

    Hej:) jajjemensan allt e bara fint ! hur e det med er ? nej itne än, har inte satt upp den, väntar på att min pappa ska göra det, vill inte göra det själv :-P kram

    2010-06-02 | 12:41:03
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen
  • Sofia - Mamma till Levi säger:

    Men hjälp vilket underbart namn! Vi hade det på listan :)

    2010-06-02 | 23:53:41
    Bloggadress: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: