Sandra - Colins mamma

Duktig

Kategori: Familjeliv

Jag tog en promenad till pappa istället eftersom C skulle bort senare och då skulle jympan krocka med maten mm. Gick iallafall dit gick skitfort, hoppade stuttsmatta 30 min, sprang runt med båda barnen i skottkärra och körde intervall träning hem. Så sjukt skönt att köra slut på sig så svetten rinner och kroppen springer av sig själv fast man har håll, ont i benhinnorna och är helt slut!

När jag kom hem åt vi god mat och nu sitter vi här, jag och Colin framför tv:n ensamma. Skönt endå. Ska lägga mig tidigt och ut och springa imorgon bitti :D

Hoppas på en lika fin och varm dag imorgon som idag, nu är det väl dags att det blir sommar?

Kommentarer

  • Lotta Mamma Till Elvira säger:

    Ja det hoppas jag också.

    Fast man hoppas väl aldrig på att det ska gå fel? haha

    Okey ja jag har velat gjort det länge nu och snart är jag ju gammal nog att göra det.

    Ja det kommer jag göra :)

    2010-06-17 | 21:57:43
    Bloggadress: http://lottamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: