Sandra - Colins mamma

Familjedag

Kategori: Familjeliv

Inatt vaknade mitt minsta <3 03.30 och tyckte livet lekte. Fick lite mat men somnade inte om. En halvtimme låg han såhär: HEJ EJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ EEEEEEEEJ.... Supergulligt men inte mitt i natten. tillslut somnade han med halva kroppen i vår säng och hälften i hans och jag somnade nog om innan honom. Sju ringde klockan och jag trodde att jag skulle dö. Samtidigt som bemanningen på sjukhuset ringde = Inte snällt dom hade ju ringt flera gånger igår redan. Dom måste vara tröga. Slapp jobba på sommaro idag lovade att göra det om dom ringde idag. Därför kunde jag inte jobba på stroke men dom ringde endå tre gånger och frågade? Aja..

Klev upp kvart över sju och gjorde mig klar. Tog en runda med Ville och väckte Colin. Han hann kissa ner hela skötbordet bara för att vi hade typ -5 min på oss att komma iväg till bussen, vi hann. Var på skolavslutning och fick tårta i klassrummet efteråt. Följde med dom hem en stund och sen åkte jag buss till stan. Träffade pappa och sa hej. Sprang hem och kissade och hämtade mitt största <3. Vi gick 4 timmar på stan. Åt god mat och shoppade lite. Superkul men jag var inte riktigt nöjd över hans shopping vi tänker liksom inte lika. Han kör på säkra kort medans jag gillar något helt annat. Sa hej till Johanna och Eric med :)

Tog en promenad med Ville och nu sitter jag och vilar benen i soffan. Ska äta matlådor idag och bara vila känner jag! Imorgon är det student och funderar ärligt att lägga mig ute och sola ett par timmar innan om det är fint imorgon. Kanske lägger ut ny bild på Colin och vagnen sen vem vet ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: