Sandra - Colins mamma

Fullt upp

Kategori: Familjeliv

Inatt vaknade Colin halv tre, fick välling och somnade om i vår säng. Jag som tyckte jag var smart att låta en kudde ligga kvar under madrassen på ena sidan så Christian inte skulle sova så långt ifrån. Vi hamnade dock i en hög hela familjen och det blev jätte svettigt!

Gjorde mig klart och skakade liv i Colin tjugo över tio. Då hade han sovit 14 timmar om man räknar bort de fem minuterna han klämde välling. Mötte Tessan och Felicia. Satt i boulongern lite och sen gick vi hit och åt köttbullar med makaroner. Lekte lite med. Dundertrevligt!

Efter det har jag tvättat och dammat lite. Har diskat ett berg med. Nu ska jag fortsätta städa och äta något innan jag kryper ner. Vill få det städat här hemma för imorgon ska jag soola! På torsdag får jag lönen från landstinget, undra om jag ska fixa balkongen då tro :P

Tog lite fina bilder idag kanske jag lägger ut dom senare. Jag orkar inte nu.



Saknar bebismagen supermycket nu när Tess har en sån fin :D Men jag vill inte ha fler ännu

Kommentarer

  • Emelie säger:

    guuud vad fort er lilla kille utvecklas :) klara har precis lärt sig att snurra runt från rygg till mage. och kan inte sitta utan stöd alls än. Colin kommer väl att springa innan sommaren är slut :)

    2010-06-23 | 23:59:33
    Bloggadress: http://lillararaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: