Sandra - Colins mamma

Hallå Sverige

Kategori: Familjeliv

En varm solig vindstilla dag verkar inte finnas på kartan i det här landet. Ush vad tråkigt! Vi ska iallafall inta playa de flemming i ett par timmar nu. Kul att jag blev sjuk igår då liksom bara för att det blev kallt. Hoppas på lite färg idag iallafall och sen har vi ju trevligt sällskap :D

Colin vaknade två och somnade om ville inte ha välling = possitivt sen sov han till kvart över nio. Jag som trodde jag hade ställt klockan på åtta men men.. Nu ska vi iallafall packa ihop oss och vandra uppåt sörby och hälsa på Johanna. På åter seende.





Medans jag är borta så kan ni sitta och vara avundsjuka på att just jag fick det finaste barnets som gjorts. Kan ju bero på att jag har fått den snyggaste pojkvännen också ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: