Sandra - Colins mamma

Jobbar natt..

Kategori: Familjeliv

Sitter på jobbet och längtar hem. Saknar mina pojkar, alla tre. Imorgon får jag pussa på dom igen:) det är ju aldrig något bra på 1,2 och fyran heller. Ge gävles gammlingar lite mer kanaler! Klockan ett spang vi hem till penny. 7 mammor med barn var med. Jätte trevligt. Vi fikade, pratade och lekte med barnen. Colin var jätte liten fast han är näst älst men han låg på mage och ålade sig fram till de andra barnen och han hade jätte roligt. Efter det gick vi till davids dagis på avslutning. Sen gick vi hem. Åt middag och sen bar det iväg hit. Nu sitter jag här i min blå jobbtröja och gör ingenting. Bara 6,5 timme kvar innan jag får gå hem:)

Kommentarer

  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Lycka till på jobbet! Hoppas natten går smidig och fort

    2010-06-15 | 00:50:48
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: