Sandra - Colins mamma

Promenad

Kategori: Familjeliv

Hela familjen tog en promenad till willys, efter det lämnade vi maten hemma och gick till stan. Kollade runt lite och avslutade med en mjukglass. Handlade lite till på vägen hem och Colin sov nästan hela tiden. Skönt för honom. Nu är vi hemma och gör inte mycket. Christian är i tvättstugan och jag sitter här. Funderar på hur jag ska göra med middagen. Äta en eller två gånger innan jag åker till jobbet. Det blir nog en. Ska diskutera med min boss snart ;)

Känner mig så stolt när jag är ute och går med familjen. Jag är så lycklig att jag har mina grabbar, jag har allt!

Kommentarer

  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    SV: Tack för tipsen.. kunde man välja barnvagn trots allt så tror jag nog det går att välja en bra skötväska haha!

    2010-06-05 | 23:26:14
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: