Sandra - Colins mamma

Trött

Kategori: Familjeliv

Det var väldigt tröttsamt att sitta och stirra i ett mörklaggt rum höll på att somna till många gånger, satt i nio timmar vak. Imorgon natt ska jag med sitta ( om personen inte dör ). Nu är jag iallafall hemma. Möttes av två av mina söta grabbar. Har myst och kollat på arga snickaren. Christian ska ut och spela frispey snart. Efter det ska vi handla thaimat och nåt gott. Tillbringa resten av kvällen i soffan med mysbyxor.

Har inte så mycket att skriva är verkligen jätte trött. Imorgon natt ska jag jobba vak sen på måndag jobba dag och tisdag jobba kväll. Ska jobba mycket den här sommaren, tacka ja till det mesta utöver mitt schema. Har ju mål att kunna spara undan pengar till en resa till Singapore för oss tre sen körkort och att hitta på lite roligt i sommar. Kommer ju förståss inte ha råd med allt men endå spara så mycket som möjligt och framför allt jobba så man får pengar. Varenda dag extra ger ju liksom mer. Det kommer bli en toppensommar känner jag på mig.

Colin har provat sin hoppgunga idag. Han var lite hungrig och bajsnödig men han roade sig, tyckte det var kuligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: