Sandra - Colins mamma

UTMATTAD

Kategori: Familjeliv

.. Rubriken säger allt. Idag känns det som om jag håller på att kväva mig i mig själv. Klev upp 11 och duschade. Sen sprang jag till södertull på nå familjerådgivningsgrejjs i föräldragruppen, satt och nickade samtidigt som jag förvånades av att den närmare 80?! åriga tanten fortfarande orkade hålla igång med att prata om nå berg med granar och tallar sen lövträd? Näe jag tror inte att vi kommer behöva gå till henne. Hon nämnde också att det inte var några nyexaminerade personer man kom till utan de hade jobbat där minst 15 år.. Det märktes tydligt att det behövdes ett generationbyte och lite nya tankar och ideér för henne växte det verkligen mossa på.

Efter det gick jag hem. Kollade reklamen och hittade en sån vit tuch nokia, vill ha?! Kom på idéen att jag kunde köpa en sån och sälja min. Då kunde jag surfa på den och slippa köpa en dator. Det fanns tyvärr inge wifi och det har ju jag just nu. KOmmer ju bli svindyrt annars. Sen kan jag ju inte ladda upp så mkt bilder här och lite så så jag köper en dator istället. Familjen gick till stan jag handlade en tröja och leggins. Väl hemma åt vi mat och jag insåg att jag inte hade ätit något mer än 3 kakor och en panacotta efter middagen vid den här tiden igår kväll.

Sitter nu och halvdör framför tvn medans mannen är och spelar frispeey. Skönt för honom att få lite egen tid. Jag ska sno åt mig lite egentid jag med sen. Ska besöka SOLA :D

Imorgon blir det mammadejt med Tess & Felicia som fyllde ett igår :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: