Sandra - Colins mamma

-

Kategori: Familjeliv

Nu sitter jag hemma. Åt nyss korv med bröd. Är mer hungrig men man kan ju inte äta mer än man gör av med. Imorse jobbade jag tillsammans med Sofi. Åh så kul att jobba med henne! Lagomt mycket att göra. När jag kom hem var Ville hemma åh så kul att se honom men han ser lite smårolig ut för Fia har klippt honom. Ikväll blir jag ensam hemma så att jag hoppas lite att Ville sover med mamma och kommer tillbaka imorgon. Blir trökigt att knöla på Colin ytterkläderna och ha honom i sele. Men det går ju förståss. Just nu ligger han och sover här Mellan oss i soffan. Hoppas Johanna kan komma förbi en sväg senare då. Jag blir så rastlös men jag ska baka cheesecake och så ska jag storstäda om Colin tillåter. Kanske tar en långdusch med vore så skönt att tvätta håret.

Nä jag har inte så mycket att skriva just nu men det lär väl inte vara det sista inlägget för idag.



Såhär söt var Colin hemma hos sin farfar i torsdags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: