Sandra - Colins mamma

1 familjemedlem färre

Kategori: Familjeliv

Gick ner på stan efter att jag skrev mitt tidigare inlägg. Mötte Johanna, Fia och Eric. Vi gick på stadium sen till friskis. Köpte gymkort och åt tårta. Efter det gick vi en runda på stan. Åh vad härligt det var att träffa dom! Nu ska det tränas tjejer. Hoppas Madde har köpt ett kort nu med. Efter det sprang jag hem hämtade färg och sprang till bussen. Hos pappa lyckades vi bara färga halva håret ser skitkokko ut men aa.. Det får vara så. Imorgon hoppsa jag att jag får det klippt. Det gör verkligen svinont att borsta.

Efter det var det kalas hos pappa det var: Jag , Colin, Christian, Ville, Vivi, Ove, Pappa, Saritha, David, Jessica, Fia, Jonas, Annika, Hasse, Alice & Louise. Supergod mat och tårta. Märks att man inte bott hemma på ett tag för man blir trött av allt ljud. Alice och Jessica ska tävla lite om Ville och Colin. Pratar och tjatar men det är ju så det ska vara. De vill bara väl. Vivi och Ove sa att det enda de pratat om på resan var Ville. Hehe, Ville var superglad att se dom kan jag säga. Det märktes både på dom och Ville att de ville följas åt hem. Han fick åka med dom. De frågade lite försiktigt om Ville skulle med till deras hus i Huddik för att springa av sig där det inte var så mycket hundbajs och skit. Ja självklart får dom ta honom. Han är ju världens lyckligaste tillsammans med dom. Det känns jobbigt att inte ha honom hemma men samtidigt så vet man att han har det superbra.

Nu är vi hemma. Colin ligger hos pappa och myser jag är slut i benen och petar i mig några godisar innan jag ska sova. Är supertrött. Måste lägga en kommentar till en som jag följs med bloglovin. Det var oroligt med bebis men jag tänker på er hoppas det blir bra!

Ja nu ska jag sova tror jag. Tack för en underbar dag FAMILY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: