Sandra - Colins mamma

1000 saker på schemat

Kategori: Familjeliv

Igentligen hade jag inte så mycket att göra idag. Skulle fika med mormor och springa upp till friskis och hämta en lapp. Men nu smade min syster att hon skulle klippa mig. Plöttsligt blev det massor att göra. Så ska gå ut med Ville en sväng snart sen ska jag lämna mina grabbar hemma tror jag för att gå till Fia. Sen fick jag jobb imorgon. Någon som vill låna en hund? Nä men får fråga Fia om hon kan gå ut en gång med Ville för annars funkar det ju inte. Man kan ju inte ta V och vagn samtidigt tyvärr. Jag är ju bra sugen på att jobba lite mer än vanligt nu dom sista dagarna i månaden för att skrapa ihop lite pengar till nästa månad. Kanske man kan få lite fint här hemma också.

Just nu ligger Colin och leker och myser med sina saker. Han plockar upp dom och kramar och äter på sina leksaker. Jätte duktig är han. Men nallen är fortfarande favorit. Han ligger liksom och snuttar med den :) Han har nappen i munnen och ligger mot nallen och småpetar lite på den. Så snurrar ögonen som om han håller på att somna. Så sjukt gulligt. Vore ju skönt om han lärde sig somna själv med nallen.

Nä nu måste min hund få kissa lite så att han kan hålla sig i några timmar när jag blir borta och fin.

Fia är bäst <3!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: