Sandra - Colins mamma

Ammar

Kategori: Familjeliv

Passar på att mobilblogga när jag gör sista amningen innan natten. Hoppas att ville är lugnare inatt. Idag har vi varit på stan framkallat lite kort och köpt tre bodysar och ett par byxor till colin han har ju snart vuxit i 56 så han behöver lite lager. Sen fikade jag med annika jag som inte skulle göra sånt. Sen handlade jag mat med min syrra och åkte hem till pappa och lagade västerbotten biffar med rotsaker i ugn. Christian och ville kom också. Sen åkte vi hem halv 11 höll knappt på att komma hem eftersom gävle ramlar på snö typ fridlyst så att man inte får röra eller vadå?! Jag bor mitt i stan och har inte sett en enda traktor idag. Sen har jag duschat och colin har fått legat naken lite skönt för honom. Nu ligger han så sött och tuttar. Imorgon ska vi till stan och handla födelsedagspresenter till alla som fyller 6st. Sen ska jag jobba 16 - 21:-) ringde min chef idag och hon blev jätte glad att jag ville jobba hon hade inte vågat skicka turer till mig men hon skulle se till att jag fick jobba nu eftersom jag aldrig sa nej förr. Tack Irene du är guld! Nu ska vi se om han somnar snart för jag är på trött!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Vad kul att du fick börja jobba så fort :) jag pröva amma med ammningsnappen igår igen. Och det gick bra, så ska jobba lite mer på det, så kanske man slipper böka med nappflaskor och pumpa jämt :)Så det dröjer nog lite innan jag ger mig ut och jobbar endå. Hur gåre för er med ammning nu då? :)

    2010-03-02 | 09:24:51
  • Kristin säger:

    2010-03-02 | 23:33:06
  • Kristin säger:

    Heej gumman, allt är bra här förlåt för ja varit så dålig på och höra av mej, men har haft fullt upp här uppe i norrland. Skolan tar verkligen kol på en, huaa! Vill bara att de ska bli sommar nu så kan inte tiden gå lite fortare :) hehe. Va stor lilla Colin har blivit fresten, han är såå himla söt!! Taa hand om er <3<3

    2010-03-02 | 23:37:08
    Bloggadress: http://coconutkristin.blogg.se/
  • Millah säger:

    Hej :)

    Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

    Kanske finns det något som intresserar just dig.



    Var gärna med :)

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

    och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



    Ha det bra :)

    Kramar // Millah

    2010-03-03 | 00:07:09
    Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: