Sandra - Colins mamma

Dagis

Kategori: Familjeliv

Snart ska jag hämta Jessica på 5 års dagiset. Jag kallar det skolan för att det är ju på fridhem där jag gått i skolan i 7 år.

Iallfall ska jag hämta min lillasyster idag för att hon ville det. Vi ska gå lite på stan kanske handla något litet till påsk och sen ska vi gå hit en stund. Kanske leka lite och baka? Hon får bestämma. Känns skönt att kunna träffa henne lite nu eftersom man hittade på saker med henne förr innan Colin föddes. Jag hoppas att min andra lillasyster Emmy kommer och hälsar på i helgen. Saknar henne. Likaså Jessica och David. Blir bättre till sommaren lättare att ta sig överallt och sånt.

Jag och Colin har varit på stan. Jag har provat några träninsbyxor. Tycker man ser så sjukt fet ut i dom. Man skäms lite men det är väl verkligheten. Nu ska man träna sig lite snygg. Köpte inga måste fundera lite. Sen köpte jag fleesejacka, fleesebyxor båda mörkblå skit tråkig färg så därför köpte jag ett par ljus blå, mörkblå och vit rutiga skor och lika halsduk så det blev lite finare ihop. Fattas bara en ljusblå mössa men tror jag ska beställa en sån lite tunnare vårmössa. Han kommer bli så fin.

Nä lite mat så ska jag ta och springa iväg till skolan så att vi hinner med en buss tillbaka.



Sötnos

Kommentarer

  • Tess - Mamma till Felicia och Lillen i magen säger:

    Va söt han äääär =))

    2010-03-31 | 14:05:07
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/
  • Johanna. säger:

    Tack så mycket:). Din bebis är med väldigt söt:)

    2010-03-31 | 15:03:00
    Bloggadress: http://absolutjohannaa.devote.se
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    nej men gud så söt! ahh jag dog lite :D



    ha en trevlig påsk

    kram

    2010-04-01 | 22:26:53
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: