Sandra - Colins mamma

Familjen RS

Kategori: Familjeliv

Just nu ligger min lilla prins och sover med sin nalle som han älskar. Jag är helt snurrig i huvudet jag ser knappt någonting är liksom slut. Colin piper när han andas har det jätte jobbigt. Christian tycker att han är jättesjuk men ser pigg ut också Colin ser pigg ut fast han är så dålig. Jag ser ut som stryk och känner mig lika så. Har svinont i halsen är slemmig jag med och lite hosta.

Nu ska vi se Håkans bar. Sen ska jag sova.

Imorgon ska jag rasta pensionärer. Både farmor och mormor. Näe en tråkig bloggdag från mig. Inge bilder men det kommer imorgon.

Glöm inte att kolla min syrras tävling!

Kommentarer

  • mikki säger:

    Jag det är bara att hoppas att dom går bort. Iaf inte bli lika synlig :D

    2010-03-16 | 09:13:44
    Bloggadress: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: