Sandra - Colins mamma

Hematologen

Kategori: Familjeliv

Ja nu har jag fått kallelse till hematologen den 6 april. Fick med en massa lappar så jag ska ta prover en vecka innan ush. Jag har ju fel i blodet. När Colin låg i magen så hade jag blodvärde som högst 86 (väldigt lågt) och då åt jag tre järntabletter om dagen. Järndepåerna var helt tomma men jag hade inte järnbrist uan något annat fel som gjorde att jag inte kunde ta upp protein. Jag fick börja gå på hematologen på sjukhuset och så tog vi blodstatus varje vecka så låg jag ju inne två gånger och då tog dom ju 100 rör typ. Så jag var helt sönderstucken armarna helt blå och svällda så  min läkare skulle kalla mig för utredning i mars när min kropp var som mig så nu hoppas jag på att få svar på vad det är som spökar.

Jag har bara duschat diskat och lagat pannkakor idag. Har inte hunnit mer. Nu ska vi till stan och handla näsdroppar och sånt. Colin är inte jätte pigg.:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här: