Sandra - Colins mamma

Hinner ingenting

Kategori: Familjeliv

Jag hinner ingenting. Nu har halva den här dagen också gått och jag har bara hunnit duscha. Nu ska mackorna in i ungnen. Efter frukosten ska jag fixa håret och måla lite mascara bara skiter i resten. Måste plocka undan här hemma och städa. Ville kommer om 20 minuter också så nu ska man ut på promenader var tredje timme plus allt annat. Justia jag har ju diskat också.

Igår hann jag bara diska hälften för att Colin var krävande och Johanna kom hit direkt när mamma gick. När Johanna gick hem tio var Colin dötrött och arg. Jag la mig med honom i sängen och vips så somnade båda två. Jag med kläderna på. Sen vaknade jag klockan två när Christian kom hem. Sen sov vi oavbrutet till nio då åt Colin. Härligt med en son som sover. Man är som en ny människa. Att han vill leka själv är också bra tycker jag. Då är han inte mammig och bara som ett plåster.

Nu skriker min mage och dammråttorna. Kommer lite bilder från gårdagen:



min fina hund flyttar hem idag!



Cooliin :D



Colin med sin moster Emmy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: