Sandra - Colins mamma

I stan

Kategori: Familjeliv

Jag är på stan och ska sätta in pengar på kontot och handla ögonbrynsfärg. Jag har nämligen mutat min lillasyster att komma och färga både ögonbryn och fransar :) Superbra och hon som lär sig sånt i skolan också. Har tvätt i tvättstugan så jag måste vara där och hänga innan halv 6. Har lite brottom.

Om Fia och Jonas kommer ikväll kanske man ska baka en kladdkaka. Ja nu tjatar jag massor om kladdkaka. Jag som inte gillat det innan men det är väl bara för att jag bakade det var och varannan dag förr.

Imorgon ska jag ner till stan igen för då ska jag handla påskägg till mina 3 småsystrar och min lillebror. Ska lämna tre av dom då det är kalas för min farfar hemma hos pappa på kvällen. Kanske inte träffar dom senare man vet ju aldrig. Saknar att träffa dom varje dag faktiskt! Destå roligare att träffa dom senare. Sen ska jag köpa gymkort på friskis extrapris imorgon om jag inte minns fel. Ska kolla. Hoppas alla jag känner skaffar kort nu då så man har många att träna med. Sofi på jobbet kanske skulle skaffa hon med. Roligt :) Vi ska ju hem till pappa imorgon som sagt. Då ska vi äta exotisk bricka och träffas bara den närmasta släkten. Ville kommer bli jätte glad att träffa hans fosterföräldrar igen :)

Nä nu ska jag ta och springa vidare. Pappa var ju inte här så jag vet inte var mina pengar är. Får fixa det på måndag då :(





Funderar på att söka brandmansutbildning nu när jag inte får bli polis. Ska förståss söka polis också. Man vet ju aldrig. :P

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    Branmansutbildning är ju något man vill försöka fixa :)Hoppas din fredag vart bra nu ikväll.

    2010-03-26 | 22:14:15
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: