Sandra - Colins mamma

Idag är det en bra dag

Kategori: Familjeliv



Jag vet inte varför men det känns alltid som om jag rammlat ner för en trapp när jag kliver upp på morgonen. Sängen är ju tre månader gammal bara en kungsängen men ja det är säkert för att jag ligger konstigt när Colin snurrar runt. Kanske är dags att låta honom sova i sin säng men jag vill inte. Jag vill ha honom intill. Man kan ju prova. Kan ju inte bli dåligt om han får ha nallen bredvid. Han varken äter eller vaknar på nätterna så.

Idag ska jag gå på stan sen ska min syster klippa mitt hår, färga ögonbryn och fransar efter det fransk manikyr. Lyx? JAVISST! Kanske köper en hårfärg också så man får bort det gråbruna som är superurtvättat.

Jag vet exakt vad jag vill ha för träningskläder men jag hittar inte några. Måste ju ha något att ha på mig på gymmet. Jag äger bara ett par mysbyxor och dom är det hål mellan benen. Sen har jag ju förståss dom gammla träningskläderna men dom sitter väl över knäna och magen eftersom jag är sån tjockis nu jämfört med sist jag hade gymkort.

Nu ska jag klä mig och vänta på att fia hör av sig. Sen allt det jag skrev och avsluta med ett kalas och god mat. En superlördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: