Sandra - Colins mamma

Jobb + två kalas

Kategori: Familjeliv

Har hunnit med mycket idag. Vaknade halv sju, gjorde mig klar och gick till jobbet. På jobbet var det lugnt eftersom jag var på en enkel avdelning där alla är pigga. Vi var klar klockan nio så vi tittade lite på tv och sen gick jag ut en timme med en dam som blev jätte glad. Sen lagade vi mat och efter det gick jag hem. Hann precis innanför dörren innan jag skulle ner igen med tårta och allt. Mamma hade kalas hos sin Bengt och de var jätte trevligt. Hemma så blev man ju lycklig igen av att se min underbart fina karl som sitter hemma och spelar bra musik. Kärlek <3 . Vi gick tillsammans hem till Sara och Peter ( Colins faster och hennes kille ). Sara fyller 30 år idag. Även där var det supertrevligt massor med folk! Colins söta kusin S - M var där och höll honom för första gången och var jätte glad. Colin var lite huvudperson och det var en väldigt lättsam och trevlig stämning! Vi kom hem vid 17.30 sådär. Colin har badat och vi har ätit tacosrester sen igår.

Christian är i Bomhus kollar F1 loppet och jag & prinsen ligger och latar oss i soffan. Han småäter men är helt slut stackarn. Han blir inge bättre. Jag är helt slut efter dagens bravader. Han asont i magen med. Vet inte varför. Ska nog diska och hoppa i säng. Hoppas verkligen inte att jag är magsjuk för det känns verkligen så. Blir Colin magsjuk på det här blir vi bergis inlaggda. Han har ju bara ätit 1/3 av det han brukar idag så vi får se hur det är imorgon.



Colin när han badar med pappa. Får se om jag orkar skriva mer idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: