Sandra - Colins mamma

Min lugna son

Kategori: Familjeliv

Colin är så lugn och snäll. Han gråter till när han är hungrig fast oftast hinner han inte eftersom han säger till med att gnälla lite när han vill ha mat. Annars är han vaken hela dagarna ligger och pratar och skrattar och sånt. Han reagerar på sitt namn nu. Lägger man honom i vagnen slocknar han direkt. Han sover hela nätterna har börjat sova till sju nu. Från 23. Han har varit lugn sen han kom ut. När han kom ut så skrek han inte utan kom ut med öppna ögon och låg bara och tittade runt i rummet. Barnmorskan Matilda hette hon sa att han var det finaste barnet hon någonsin förlöst. Så gulligt sagt hon kom till och med upp på BB någon dag senare för att titta på Colin. All personal kom och sa OJJ vilken fin kille!! Till och med dom som inte hade mitt rum kom och tittade för att det pratades om honom i personalrummet. Inte bara för att han var söt för det är ju mina tidigare jobbarkompisar. Har ju jobbat på BB och förlossningen jag. Jag är sjukt stolt!

Nu ligger han och fiser så skrattar han åt sig själv. Haha jätte gulligt. Nä nu ville han ha mat. Idag vaknade vi vid nio klädde på oss och gick till mamma för fredrik sov hos oss så. På em åkte vi hem till Colins farmor. Hans kusin var där med familj. Hon var sjuk stackaren lät som en perkulator när hon andades. Halv sju åkte Jag o Colin hem och handlade thaimat på vägen supergott!! Chrill är hos Mike.



En färsk Colin som föddes med öppna ögon, nyfiken på världen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: