Sandra - Colins mamma

Mobilblogg

Kategori: Familjeliv

Jag sitter i soffan och ser film med mina älskade. Ska snart möta johanna och ta en snackis. Hela familjen har gått på stan idag. Christian köpte en jätte fin jacka och vi kollade på tv. Blir nog en till större snart. Den vi har är 40 stor. Sen handlade vi mat för emil och johanna ska komma och äta med oss i morgon:) sen bestämde jag med min faster att vi kanske skulle ses på dagen imorgon. Ja annars händer det inte mycket känns konstigt att inte ha gjort massor med saker idag. Skönt. Vad vore jag utan christian. Det är så mysigt att vara en familj.

Kommentarer

  • Mikki säger:

    Tack så mycket för tipset.. Linnerna lät juh som ett måste.

    2010-03-11 | 20:01:25
    Bloggadress: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: