Sandra - Colins mamma

Noll läsare

Kategori: Familjeliv

Mina läsare har gått ner till en fjärdedel. Min blogg kanske inte är nå rolig längre. Hehe det gör inget det är inte därför jag skriver. Nu har vi precis ätit korv och bröd. Jag tog med mig degmagen och gick till affären handlade lite sånt man måste ha i kylen samt korv och bröd. Ett par winerbröd slank ner i korgen också. Blir mys och kolla på lost efter ballar av stål.

Undra om man ska boka in sig på ett träningspass imorgon? Näe får se om jag får jobb innan. Annars hoppas jag att tjejerna hänger på så mycket dom kan nu. Roligare om man är fler. Någon mer som har friskiskort?

Colin fick vara inne hela dagen idag. Det blir inga vuxenpoäng till mig idag. Jag ska börja göra mer nu. Kan inte bara ligga på latsidan trotts att jag tycker att jag stressar och har saker att göra hela tiden. Men sanningen är den att jag skäms lite över att jag inte gör mer här hemma. Imorgon blir det upp tidigt och göra sig klar sen ska jag ut på långpromenad. Får se vad C ska göra om jag kan boka ett pass imorgon eller jobba. Det gör jag som är dumt också räknar med att han tar Colin för att jag ska göra saker.

Näe nu skriver jag sånt där evighetsinlägg igen...



Haha glad bebis.

Kommentarer

  • Jacqueline - 17 and pregnant säger:

    Sötis på bilden!

    SV: Man får vänta å se vad det blir haha :)

    Visste ni vad ni väntade eller tog ni det som en överraskning? kram

    2010-03-29 | 00:28:16
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/
  • hannah säger:

    jag tycker inte det är dumt att du "räknar med" att han ska ta Colin. det är ju hans pappa? Det är ju inte bara du som ska ta hand om honom, pappan måste ju också ta hand om och skulle säkert uppskatta ensamtid med honom =) tycker det är självklart att du ska göra saker :):)

    2010-03-29 | 08:31:28
  • fraajs-blivande mamma♥ säger:

    sv ; Tack så jättemycket :)

    2010-03-29 | 09:46:49
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/
  • mikki säger:

    Okej, frågade du din barnmorska vad det var för nå ? Viste hon inte isf ?

    2010-03-29 | 10:22:41
    Bloggadress: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: