Sandra - Colins mamma

Sjukt trött

Kategori: Familjeliv

Nu sitter jag hemma. Är jätte trött men kommer väl inte kunna sova förns Christian kommer hem förstår jag. Colin har däckat på mage ser superskönt ut. Fia och Jonas ligger och drygar i andra delen av soffan.

Efter kalaset hos Alice åkte vi direkt hem till Pelle och Lisa åt exotisk bricka och dom åt tårta super gott och jätte trevligt. Christian och Fredrik åkte vidare till någon jag inte vet heter. Jag var inte bjuden, som vanligt. Därför lär jag mig aldrig namnen på kompisarna och deras respektive. Det är inte superkul heller känner mig oftast inte speciellt välkommen eftersom alla pratar med alla och jag ingår inte i alla. Så svårt att hänga med liksom så. Aja det var rätt trevligt sist iallafall när vi var hos ett par men dom var väl trevliga för att Colin var med förstår jag. När man har fyllt trettio så ska man ofta ut och leka tonåring. Det gillar Chrill. Jag har fortfarande inte fattat poängen med att dricka massa alkohol när man träffar sina kompisar istället för att hitta på saker eller bara umgås sånt som jag och mina kompisar gör. Men vi kanske blir helgalkisar om tio femton år när vi är i deras sittuation. Nä då det är inge fel på dom människorna bara att jag aldrig blir bjuden på deras fester. Hoppas Christian kommer hem i tid för jag saknar honom.

Dagens outfit:



Fluga från en annan body från HM

Body från Lindex

Jeans med texten: Born to rule från HM



Såhär skönt ligger han och sover nu grabben min. Med den bilden säger vi godnatt

Kommentarer

  • Tess - Mamma till Felicia säger:

    Va fin blogg du har fått :)

    Han va ju sjuuuukt söt i flugan! =))

    2010-03-07 | 09:07:57
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: