Sandra - Colins mamma

Snön tar energi

Kategori: Familjeliv

Snöovädret suger verkligen ur varenda droppe energi man har i kroppen. Jag skulle kunna somna nu rakt upp och ner. Har varit på stan med mormor och fikat och kollat lite. Imorgon får jag pengar för iphonen :) Allt ska rakt in på Colins konto. Jag har lånat hans barnbidrag så. På fredag får man pengar. Både bostadsbidrag och föräldrapenning. Inte för att jag får behålla nåt av dem för det ska till min käre man för han betalar ju alla räkningar. Superbekvämt för mig.  Som det ser ut nu så blir jag ensam med båda mina busfrön ikväll. Men det gör inget får gå ut med Ville innan han åker så blir det bra.

Det blir inget hår fixat idag. Så som jag längtat men Fia hade glömt saxarna hemma. Förhoppningsvis hinner hon klippa mig någon annan dag. Jag vill ju så gärna ha ny färg med. Trivs inte i det mörka man ser så blek ut!

Colin har varit superlugn idag. Bara ätit och sovit. Hoppas att han växer nu då. Men jag tycker att han är jätte stor. En av mormors kompisar fick barnbarn idag med. Jätte söt pojk. Lite roligt att dom får barnbarn när hon har barn barns barn.



En färsk bebis



En lite större bebis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: