Sandra - Colins mamma

Sommarsol!

Kategori: Familjeliv

Min termometer visar sommarsol Kolla här!:



Jag hinner igentligen inte skriva har jätte brottom. Ska äta frukost och sen skynda på lite kläder och mascara sen kommer min farmor och hämtar oss. Vi ska till Saritha som fyller år. Hip hip hurra!! Colin ligger just nu och sover på min bröstkorg så jag vill inte gärna röra på mig. Men nu måste jag ju. Sen ska jag ta en långpromenad och gå till bvc och därefter direkt till middagen på Lamms. Då blir vi många: Jag, Colin, Christian, Pappa, Saritha, Jessica, David, Fia, Jonas, Pelle & Lisa. Men trevligt!

Så ovant att Colin sover så mycket igår kväll med. Undra varför han är så trött. Nä nu ska jag sätta fart. Bjuder på en bild jag tog imorse. En morgontrött Colin:



Ska skicka in honom som barnmodell. Man kan ju alltid prova. Han är ju bara 7 veckor och kan redan kolla in i kameran när man ropar på honom. Min sötnos som jag vist råkade kapa flinten på ;)

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: