Sandra - Colins mamma

Sov gott

Kategori: Familjeliv

Nu ska jag gå och lägga mig. Har sett fuskbyggarna och guldfeber med Erik och Mackan. Ja det börjar bli massor med bra program på tv. Colin sover fortfarande. Så himmla skönt att han somnar 23 och sover till 06 och sen till 09. Vid 06 behöver jag bara dra honom till mig så ammar han själv. Det är lätt värt att vakna i en mjölkpöl när man får sova till 09. Lite jobbigt att sova på plastad froté kan jag ju erkänna Colin får värmeutslag men vad ska man göra då det blir ju jätteblött när han ammar själv och man vill ju inte mjölka ner hela vår fina kungsängen.

Förrester kom det kort från Colins släkt i Singapore igår. Coolt att det stod mr and mrs Christian.. på kuvertet. Hehe. Tänk att min son har 15 % Singapore i sig. Rätt Coolt svårt att tänka sig att han har släkt där borta. För två år sen viste jag inte ens att det landet fanns. Typ hade hört ordet och trodde det var en stad eller nåt.

Nu ska jag sova natti natti






Det här åt jag till middag. En wasa solruta dinkel och drack the den högst upp till vänster:D Inte jätte gott men funkade blev ett äpple med :P

Kommentarer

  • fraajs-blivande mamma♥ säger:

    tack så jättemycket:)

    2010-03-04 | 09:35:10
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/
  • frida & william säger:

    Ja jag såg de, visste e dom fina :-D bra att det e 3 för 2 oxå haha :-D Ja allting e jättebra, hoppas att det är det med er oxå !:)

    2010-03-04 | 09:51:42
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: