Sandra - Colins mamma

Allt går så bra!

Kategori: Familjeliv

Försov mig imorse. Vaknade kvart i nio, väckte Colin och Ville. Sprang in i duschen rakade benen, sminkade mig stylade håret, fixade Colin och matade honom. Då kom farmor hämtade Ville och vi sprang till maxim. Bussen gick fem i tio. Yees jag var snabb, för en gångs skull. Vi fick trycka ihop alla tre vagnarna i bussen och det bar iväg till valbo. Gick en runda på köpis och tog en lunch på ikea. 40 barnvagnar typ men vi kom på en bra lösning till slut. Vi fick gott om plats på bussen som gled in perfekt när vi kom till hållplatsen.

När jag kom hem hade jag fått brev. MITT SCHEMA! Dunder lycklig och supernöjd. Heltid natt och en veckas ledighet i slutet av juni början av juli. Kan inte bli bättre. Jag kommer få den bästa sommaren någonsin. Jag är så tacksam att Irene gjort allt för att jag ska få det bra. Jag skulle kunna springa och pussa hennes fötter för att hag är så glad nu.

Har haft en toppendag tillsammans med Tess, Felicia, Emelie & T(h?)eo. Måste göras om! Det kommer bilder från dagen senare jag orkar inte lägga in nu och Colin är lite arg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: