Sandra - Colins mamma

Badbilder

Kategori: Familjeliv

Igår gick jag hem till pappa och drack ett glas vatten och tillbaka. När jag kom hem duschade jag och åt lunch. Efter det kom mamma, mormor och Emmy och hälsade på. Vi packade en väska och åkte till Colins farmor. Där var Colins kusin och två fastrar också. Vi fikade och Colin badade med pappa. Så jätte gulligt och han tyckte det var superkul. Efter att han torkat åkte vi till stan och gick hem och hämtade hans hörselskydd. Sen gick vi med mamma, Emmy och Bengt en sväng på crusingen när de vek av så mötte jag Colins faster, kusin och mamma med någon annan nån? Vi gick tills Colin plöttsligt började gallskrika. Vi sprang upp hemma bytte blöja och han fick mat sen klädde vi honom och gick igen. Var ute till  22.30 gick mest och pratade bara. Sen blev det en snackis i trappen. Otippat? Näe inte direkt. Gick in vid kvart över elva, en halvtimme senare kom min middag hem i en påse. Fyllemat till em mamma på stan kände mig verkligen då. Man vill bara ringa hem tilla alla ungars föräldrar och fråga vart dom har ögonen. Jag fick alltså mat från den gyllene måsen. Supergott, vräkte i mig lite sen somnade jag till introt på lyxfällan. Superduperdag var det igår!







Vackra vackra du, min son Colin.

Idag ska jag ta det lugnt med samtidigt försöka hinna träffa mamma & Emmy och SM & M som åker hem till stockholm idag. Vi får se vad dagen ger. Ska ut och springa med!

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Jag hann inte svara innan du loggade ut från facebook :) jag kanske ska ha min kusin som dammodell, men hon visste inte om hon fick ledigt från skolan. vet du någon annan som är intresserad? :)

    2010-05-09 | 16:59:00
    Bloggadress: http://alexandraekstrand.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    åh så spännande! :) vill hon göra någon förändring eller är hon ute efter toppklippning? :)

    2010-05-09 | 17:34:49
    Bloggadress: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: