Sandra - Colins mamma

Blixtrar och dunder

Kategori: Familjeliv

Inte alla dagar man vaknar till ljudet av åska!

Igår gick Christian hem till Emil och kollade hockey, vad tusan ska vi hitta på då Colin tänkte jag. Skrev till grannen på facebook och vips så var kvällen räddad. Vi gick till ica. Colin satt i sittvagn nu och han bara älskade det. Ligger han i liggdelen så vill han bara häva sig upp till sittande så det var på tiden att fixa om. Efter det tog jag min dator och satte mig på andra sidan av sovrumsväggen. Tänk Gabriella sitter med ryggen mot samma vägg som vi har huvudet mot. Bara några dm emellan, haha.

Vi gick hem klockan 23. Slängde mig i sängen. Colin vaknade halv ett och skulle äta då tog pappa honom. Sen halv fem igen! Sista gången sju och då fick han bada och sådär. Nu sover båda grabbarna och jag ska sätta igång med lite disk, spor, kläder innan jag ska iväg att jobba. 14 - 21 idag. Har fått jobb hela helgen på min hemavdelning så jag är superglad. Det jobbiga är att vara ifrån lillen men han lider inte, vara med pappa är ju det bästa som finns!





Bilderna är tagna av Gabriella

Kommentarer

  • julclaude säger:

    vilken söt bebis =)

    2010-05-14 | 15:09:59
    Bloggadress: http://vanissajulclaude.devote.se
  • Knorkan - tävling pågår! säger:

    Vilken söt body =)

    2010-05-14 | 20:55:35
    Bloggadress: http://knorkan.blogg.se/
  • Lotta Mamma Till Elvira säger:

    Ja sparkarna är jätte mysiga!

    Även fast vissa inte är såå sköna haha :D

    Jasså?

    Haha gick du förbi mig, vänta nu lite.

    gick du med en kille som bara hade en t-shirt på sig? För isf vet jag att jag såg dig ^^

    2010-05-14 | 22:09:45
    Bloggadress: http://lottamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: