Sandra - Colins mamma

Dödssjuk

Kategori: Familjeliv

Känner mig dödssjuk idag. Hade 36 grader imorse och nu 37,5 inte mycket men det känns. Halsen är svälld enda upp till öronen. Hoppas verkligen att jag är frisk imorgon för då ska jag till valbo om jag så ska behöva dra min sambo i skägget dit.

Har haft en hemma dag utom bvc. Colin vägde 6300g och var 54 lång. Han låg under kurvan på vikten och över på längen. Mitt i prick på huvudet hehe, så en ärthjärna har han inte! Det började med att jag kom halv två helt blöt i håret och svettig eftersom jag klev ur duschen 20 min innan. Tror ni inte att tanten hade skrivit fel tid till mig halv två då dom alltid har personalmöte. Så jag fick vänta till tio över. Sen kom den underbara Petra och pratade. Hon sa: Ja, nu kommer det ju en period när dom utvecklas mycket vill sitta i knäet mm men det kan ta några månader till det är dom som är rätt tidiga som börjar nu... Eh ja han har kommit väldigt långt i sin utveckling så han har nog passerat det där redan. Min duktiga kille. Så fort han ligger ner så vänder han sig på mage och maskar sig framåt, sötnosen.

Nu ska jag lägga mig men nu vet ni. Jag ska försöka smälla ihop lite text om hans utveckling vikt mm till helgen om jag har egen dator går det snabbare än så :)

Goonatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: