Sandra - Colins mamma

En morgon

Kategori: Familjeliv

Nu har vi varrit vaken en timme. Sitter bara och tar det lugnt. Colin har nyss ätit. Har jätte ont i nacken så man kanske ska ta sig i kragen och handla en bra kudde. Igår kväll la jag mig när Crille kom hem. Var supertrött. Colin vaknade då och åt sen somnade vi. Han var klarvaken och jätte glad vid fem så han fick sova med mig till åtta.

Idag ska jag sitta inne någon timme det är endå inte varmt så jag har inte så brottom ut. Ska gå en promenad till babyproffsen fråga om vagnen sen ska jag nog gå till dollar och köpa tvättlappar. 72 st våta för 10 kronor hur billigt är inte det? Det är billgare än att blöta dom torra. Så jag använder mest torra när vi badar bara.

Sen kommer nog Fia förbi och petar på Colin. Ikväll blire nog lugnt. Det formel 1 i helgen tror jag så helgen blir nog lugn med.



nu ska jag låna ett par bilder från min syster så ni ska få se mitt nya hår :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: