Sandra - Colins mamma

En mycket trevlig dag

Kategori: Familjeliv

Runt halv 11 kom vi utanför dörren. Tess och Felicia hade väl stått där ett bra tag stackrarna. Vi gick runt stan och kikade lite. Handlade present till pappa och så handlade hon en supersöt baddräkt till Felicia. Avslutade med en sallad på mocca. Gick in på konsum kände att näe jag fryser så jag kollar om de har pampers där ( bara för att jagh hade en rabattlapp annars är alltid libero bäst ). De hade inga så jag stannade och pratade med Gabbi lite. Gick hem och släpade upp kassarna och skulle byta på Colin han låg i gymmet så, åhhh kissade han. Jag fick byta allt och boka tvättis. Sen byta en till blöja ( ni förstår varför ) och gjorde mat. Han åt inte packade iväg oss igen. Mötte Johanna. Det började spöregna. Tog oss till inteligensen bytte lånetelefon. Gick tio minuter och då fick jag sms att min telefon var där. KUL! Vände inte för Johanna hade brottom och jag ville hellre ha sällskap en bit hem. Handlade blöjor och lite till och gick hem. Då kom min kusin Alice och Farmor. Ville var förståss också med. Han lekte lite med grannhundarna och nu sitter jaghär.

Ska leta på ett recept på pizzadeg och springa ner till tvättis med lite saker. Hem och laga mat och sen tillbaka och fortsätta så. Nu har jag sån värk i benen så ni anar inte. Snart ska kilona rasa! Jag ska kunna svära för att jag är så snygg ( De flesta vet att jag inte svär ).

Alla mina simkontakter är borta så skicka gärna ett sms och vem ni är till min telefon så jag kan lägga in er. Typiskt!

Kommentarer

  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Hatar när man tappar bort alla nr!

    2010-05-21 | 21:55:33
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: