Sandra - Colins mamma

En tråkig dag som vände

Kategori: Familjeliv

Jag är jätte glad. Imorse så sprang jag till pappa och pallade lite rabarber och hem igen. Det tog en timme. Duschade och gjorde paj. Var och handlade och gjorde sallad med kyckling och bacon. Tiden stod still, helt still. Vi var ensamma hemma jag och Colin. Ringde Crille ett antal ggr eftersom jag saknade honom sjukt mycket. Han kom hem med sin syster och familj iallafall. Dom ska sova här inatt. Vi åt fläskfile med pommes, sallad med feta och valnötter, wiskeysås och bea. Till efterrätt blev det nybakad rabarberpaj, färska jordgubbar och gammeldags glass. Behöver jag säga att alla är mätta och belåtna?



<3

Kommentarer

  • Mios gravida mamma säger:

    SV: Haha jaa! imorgon lovar jag! har faktiskt tagit en bild idag, men kameran dog =/

    2010-05-29 | 23:24:58
    Bloggadress: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här: