Sandra - Colins mamma

Finaste barnet utan tvekan

Kategori: Familjeliv

Fick sovmorgon till halv nio. Slöade framför mtv och lekte med Colin. Vek tvätt, städade och bäddade avslutade med en dusch. Sånt man gör när man är ledig. Passade på att diska med och plocka med allt som inte ligger på sin plats. Gjorde oss klar och gick hem till pappa i solen. Skönt. Christian kom några minuter senare. Han cyklade. Vi fick grillspett, bacon, hemmagjorda pommes, grillad vårlök, majs och oubergin mm. Så sjukt gott. Till efterrätt fick vi rabarberpaj. Mätt värre. Jag tänjde lite på gränserna idag. Man får äta när man är på kalas. När jag gick hem vid nio började det spöregna. Colin blev hungrig. Han är så duktig att han sitter själv i vagnen och äter ur sin flaska. Han tar ur den ur munnen ibland och skakar om den sen in igen. Supergulligt. När vi kom hem kom grannarna över och har varit här tills nu. Mest pratat bara.

Christian är med kompisar men han kommer nog hem snart om jag känner honom rätt. Det är så roligt detdär att man är nästan som samma person. Jag känner på mig när han är påväg hem utan att prata med honom. Tycker att det är viktigt att han kommer ut och träffar sina kompisar eller går hem till dom när de är lediga. Jag vet ju själv hur mycket jag måste träffa mina kompisar bara att jag gör det nästan varje dag i veckan. Som idag med. Jag bryr mig faktiskt inte alls om att han går ut någon helg i veckan och att han går hem till sina kompisar och kollar sport. Jag går ju med mina kompisar när dom har tid. Jag är inte ett dugg svartsjuk så jag håller inte på att ringer hela tiden när han är borta. Märker det knappt jag går och lägger mig så ligger han där när jag vaknar. Inga konstigheter. Nu ska jag iallafall kolla lite tv och sen sooova!!



Far & Son



Ja, det är jag och Christian som lyckats skapa världens vackraste varelse.

Bilderna är tagna av min lillasyster Fia idag. Det kanske kommer mer bilder imorgon då hon gästbloggar. Ni får länk till henne då orkar inte skriva nu.

GONATT

Kommentarer

  • Tova säger:

    Söt han är med nappen! Lite typiskt att min son vägrar använda sådant, hihi!

    kram

    2010-05-23 | 00:21:59
    Bloggadress: http://trasslet.se
  • Tess säger:

    Fint kort på Colin & Crille :)



    2010-05-23 | 07:36:44
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    vilka fina bilder!



    sv: va roligt att du tycker det. ska försöka mej på att skriva om Oliwer imorgon :)

    ja jag förstår om du blir rädd, men om du nu skulle bli gravid så skulle ja tro att du klarar det galant :)



    hoppas ni haft en mysigt helg kram!

    2010-05-23 | 21:51:39
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: