Sandra - Colins mamma

Glömde kameran

Kategori: Familjeliv

Hade en toppendag med Tess & Felicia sötnosen! Vi gick en runda på stan och träffade på pappa. Sen gick vi till John Bauer och Tess var hårmodell och det blev verkligen superduperfint! Felicia, Jag och Colin roade oss som bäst själva. Var livrädd att det skulle hända något, hon kunde ju gå och dra bord och hoppa ner från soffan och ha krypmaraton men gudars så sött det var! Colin var missnöjd tog en slurk mat och somnade efter 1,5 timme. Sov tills vi kom hem.

Väl hemma kastade jag i mig köttfärspaj, vatten, kaffe & ipren för att få bort min huvudvärk. Nu är jag bara matt i kroppen och trött. Ska äta god middag senare med så blir det toppen när man vaknar imorgon. Jag har haft så jätte roligt idag och ÄNTLIGEN har vi fått träffa dom. Måste ses ofta tycker jag och så att de kanske kan leka lite. Nu umgicks mest jag med barnen och hon med saxen men det kommer massor med fina dagar vi kan ses nu.




Sådär ser jag ut just nu


.. Och Colin ligger och sover sådär just nu. Han har nog någon sovperiod?

Kommentarer

  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    snygging ;D



    sv: haha du det gör jag med, nä men skämtosido. ibland förstår ja knappt själv att ja orkar... :P



    haha vilken tur att det gick bra iaf :D

    kram

    2010-05-12 | 23:19:51
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: