Sandra - Colins mamma

Hurtig

Kategori: Familjeliv

Nu ska jag gå ut och hurta runt. Ska först till mormor och träffa mamma & Pemsen. Sen ska jag ut och gå, gå och gå! Ska hålla mig lite ifrån hemma under loppet iallafall (F1). Känner att jag inte vill vara hemma då kan ju inte vara tyst sen så kan dom faktiskt få vara ensamma och prata om deras sådär i början för senare kommer jag ju vara hemma. Tidigare kollade vi help Im a teen mum och lyxfällan. Tog en promenad ner till tågstationen för att vinka av lillkusinen. Var meningen att jag skulle fortsätta ut och gå men det blev inte så för Colin var hungrig. Sen blev vi det med så vi åt också. Sen har vi bara plockat hemma, hjälps åt att bädda nytt och så.

Det är så härligt att vi gör allt tillsammans här hemma, lagar mat, städar, diskar så bäddar. Det är mycket roligare då. Lika så med Colin det sker automatiskt att vi fördelar matning, kläder, blöjor, bad.. Vi har aldrig kommit överens om vem som ska göra vad och att vi ska dela det faller liksom naturligt. Vi har aldrig sagt: Nä nu får du ta honom tex eller byta. Bara på skoj med bajsblöjor men inte seriöst. Det är så det ska vara.



Bild från smakisen i förrgår. Han får nog lite idag med eftersom man bara kan ha en öppnad burk i två dagar. Trevlig kväll!

Kommentarer

  • Frida & William säger:

    Ja gud usch vilka hemska människor, nä dom borde verkligen inte ha barn.

    Ja han växer jättefort =) haha jaså, alla tycker att william e liten men jag tycker han e lång =) lik sin far hehe . Jaha oj då vad liten han är, hur lång är han ?

    Jaha tycker du? jag tycker det e skit kul att han blir större, visst de e mysigt me bebistiden o så men jag längtar lixom att få se han växa upp o sådär, och de e så kul o byta klädstorlekar, massa nya fina kläder !:) längtar tills han kan gå i sin gåstol , och det lär han väl göra snart, han sitter rätt ok nu:) Annars e allt ok, fast William är lite hängig igen =/ ska ge han alvedon snart få se om han sover bättre då. Hur är det med er ? kram

    2010-05-09 | 19:29:00
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen
  • Frida & William säger:

    Ja det är jättekul:-) Ja visst gör man det.. jättemycket, hehe :) Aa ska införskaffa oss en hoppgunga snart vi med :) Fan va kul tänk om det fanns sånna till vuxna med :-D haha riktigt kul :)

    Ojdå en liten kille :-P hur gammal e han nu ? Jaha va tråkigt =/ det lät inte alls nå bra.. Hoppas de ordnar sig och att han börjar äta bättre ! kram kram

    2010-05-09 | 20:46:37
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här: