Sandra - Colins mamma

Min F1 förare

Kategori: Familjeliv

Världens vackraste barn ligger och gurrgelsnackar med sina bamsefigurer och skakar på dunder honungen. Själv sitter jag här en snabbis. Ska ta på mig träningskläderna och bege mig ut. Ska ta en promenad nu innan frukost. Sen hem äta sen ut igen. Ska nog bara sitta här ute ett tag på dagen och njuta. Sen på eftermiddagen tar jag nog en långpromenad. Kanske man ska boka ett pass idag? Sen blir det middag och ja sen får jag vila. Tidig natt för mig så jag kommer upp tidigt och utvilad imorgon för då ska jag göra samma sak fast träffa Tess på dagen och jobba på kvällen.

Igår kom jag till Jobbet halv 1. Fick börja grejja direkt. Sen jobba utanför mitt schema? Ja jag var som ensam på avdelningen eftersom en viss * inte förstod att man jobbade där ungefär. Om man varit där närmare tio gånger varav två dagar tidigare och fått allt berättat för 70 11 gången och endå inte gör något borde man fundera om man valt yrke. Väl helt slut efter oanade kräkor mm så bakade jag och en dam muffins och alla fick fika och njöt. Då kom en från den andra avdelningen och berättade något hämskt. Jag blir så arg på PFV som inte ringer mig som jobbat där i ett år och är omtyckt av personalen och frågar mig innan de tar in nya speciellt på nätter. Jag kan inte fatta. Nu har E sagt att jag ska ringa dit och säga att de vill ha mig där. Känns dunderbra! Jag är jätte upprörd över vissa händelser och att PFV skickar samma person efter stora brister i arbetet.

Igår berättade jag att Colin hade kläder på sig som var ifrån där F1 loppet gick. Han var supersöt men det var stort, som en klänning. Nästa år passar den perfekt :D Här kommer det bilder:







Slänger in en bild på sitdelspremiären med. Nu ska vi ut inom tio minuter. Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: