Sandra - Colins mamma

Morgon

Kategori: Familjeliv

Ja då var det ännu en morgon. Halv åtta kelv vi upp. Helt okej tid men jag känner mig trött bara av att titta ut genom fönstret. Ska väl brygga kafffe och göra frukost. Finns inte så mycket att plocka här hemma så kommer ta det lugnt fram tills tolv då ska jag traska iväg till Jobbet. Ska bli kul att komma iväg lite samtidigt som jag inte vill gå ifrån mina hjärtan. Imorgon ska jag bara göra typ viktiga saker och ta det lugnt. På tisdag blir det en utflykt till köpis med Tess och Felicia. Ska bli dunderskoj. Som vanligt!

Nu ska jag leka med Colin som varit så duktig och ätit hela flaskan själv i sängen imorse. Måste sänka ner spjälsängen nu för han häver sig upp till sittandes och då kan han rammla ner på golvet. Om han sover såhär bra en vecka till så får han flytta in i sitt rum. Det är inga problem att han sover hos oss. Det är nog jobbigt att ha honom i en annan säng fast jag sover 2 dm ifrån. Men det är bra att han blir van. Utvecklingen går sjukt fort och jag ska verkligen försöka att få allt att gå bra och att han inte ska lida sen med 5 minutersregel och gråt. Jag mår jätte dåligt när han gråter men det gör han oftast aldrig. Han gnäller till, får en flaska med mat och äter själv, gnäller till får nallen och nappen somnar på plats var man än är och om det är oljud eller lugnt, gnäller till får en ny blöja. Så härligt enkelt det är att ha barn. Inga begränsningar alls :D

Kommentarer

  • Malin, 22 år Gravid v34 säger:

    Det är okeej här också, trötter som vanligt bara :) hur mår ni?

    2010-05-23 | 14:43:57
    Bloggadress: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: