Sandra - Colins mamma

Tävling

Kategori: Familjeliv



Glöm inte att rösta på Colin i omslagstävlingen här till vänster, låt det sötaste baenet vinna!

Nu har vi kämpat oss upp ur sängen. Ska träffa Tess idag så jag ska duscha och dvh vb bvsvbz vdv                                                                                                                                                        ll. (COLIN) efter det ska jag styla håret och äta frukost. Måste spida på för jag är inte världens snabbaste. Det kommer bli en toppen dag idag 10-11 grader och klarblå himmel. 

Får se hur uppdateringen blir under dagen men det kommer bli massor med bilder frågn dagen senare när jag är hemma igen!



Jag bara älskar den här bilden den är så charmig på ett sett. Lite gammla bilder men det gör ju inget. Istället för att tjata med alla nya om och om igen. Men så dålig är jag inte på nya kort bara att jag inte tog några igår.

Ha en toppendag alla för det ska vi ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: